مرکز تخصصی تعمیرات تهران

خدمات نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

برای دریافت خدمات نصب ، سرویس یا تعمیر ظرفشویی، میتوانید درخواست خود را بصورت آنلاین ثبت کنید یا تماس بگیرید ، هماهنگی برای اعزام تکنسین مربوطه در کمتر از 20 دقیقه صورت میگیرد .

تعمیر ماشین ظرفشویی
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر

برندهای ظرفشویی تحت پوشش ​

تعمیر ساید و یخچال ال جی
تعمیر ظرفشویی الجی
تعمیر ساید و یخچال سامسونگ
تعمیر ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ساید و یخچال دوو
تعمیر ظرفشویی دوو
تعمیر ساید و یخچال بوش
تعمیر ظرفشویی بوش
AEG
تعمیر ظرفشویی آاگ
magic
تعمیر ظرفشویی مجیک
ایندزیت
تعمیر ظرفشویی ایندزیت
کنوود
تعمیر ظرفشویی کنوود

تعمیر ماشین ظرفشویی ← ماشین ظرفشویی به یکی از همراهان مهم و همیشگی خانم ها در خانه برای شستن ظرف ها تبدیل شده است. اما ماشین ظرفشویی ممکن است مشکلاتی داشته باشد. 

مثلا ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند، روشن نمی شود، آب را گرم نمی کند، ظرفها را تمیز نمی کند، سر و صدای زیادی ایجاد می کند، آب را تخلیه نمی کند، مجموعه قفل درب مشکل دارد، ارور می دهد، یا مشکل دیگری دارد. نگران نباشید! زیرا تعمیرکار بهترین تعمیر ماشین ظرفشویی شما را با گارانتی معتبر و قطعات اصلی تعمیر می کند. 

فرقی نمی کند ماشین ظرفشویی شما چه مشکلی داشته باشد یا چه برندی باشد، کارشناسان این مرکز با توجه به مشکل، مدل و برند ماشین شما بهترین متخصص را تعیین می کنند. ما ماشین ظرفشویی شما را از خانه بیرون نمی آوریم و کلیه خدمات؛ زیر نظر شما انجام می شود.

برای ثبت درخواست خدمات و تعمیر ظرفشویی در تهران می توانید با شماره تلفن 33609918 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان واحد کنترل کیفیت از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی از شما پشتیبانی خواهند کرد.

چرا انتخاب شما بوده‌ایم؟

تکنسین های باتجربه

تیم آموزش دیده‌ی ما تعمیرات را بصورت حرفه ای انجام می‌دهد و برای ارائه خدمات ، با روند بروز صنعت آشناست. برای حرفه‌ای‌های با استعداد ، ما را انتخاب کنید.

سرعت ارائه سرویس

با توجه به نیاز مبرم و ضروری لوازم خانگی تیم تخصصی این مجموعه آماده خدمات رسانی به شما در همان روز ثبت درخواست شماست.

اولویت با تعمیر قطعات

تکنسین های این مجموعه در تلاشند که ابتدا به تعمیر قطعه مربوطه بپردازند و تنها در صورت قابل تعمیر نبودن , تعویض قطعه انجام گیرد.

قطعات اورجینال

با استفاده از قطعات اورجینال , بهترین سرویس اصالت قطعات جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما را تضمین میکند .

هزینه های منصفانه

با ما منصفانه ترین هزینه را تجربه کنید .تمام هزینه های شما , قبل از انجام سرویس به شما اطلاع داده خواهد شد .

گارانتی سرویس

تمام خدماتی که ما ارائه می‌دهیم، ۱۸۰ روز گارانتی دارند. هدف ما این است که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم .

تعمیر ماشین ظرفشویی ← عیب های شایع ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ← آب وارد ظرفشویی نمیشود ← این عیب میتواند خرابی شیر آب منزل یا پیچ خوردگی شلنگ پشت یا در نهایت به خرابی آکواستاپ ← خرابی برد یا سیم کشی دستگاه مربوط شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ← تخلیه نمیکند ← ممکن است فیلتر تخلیه مسدود شده باشد یا شیلنگ تخلیه پیچ خورده باشد ← در غیر این صورت می تواند به ترتیب پمپ تخلیه سیم کشی دستگاه یا برد دستگاه خراب باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ← کلید ها و برنامه دستگاه عمل نمیکنداحتمالا حالت قفل کودک دستگاه فعال است و در غیر اینصورت برد دستگاه آسیب دیده است .

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ← روشن نمیشود ← دوشاخه برق دستگاه را چک کنید محافظ برق را چک کنید و اگر روشن نشد ایراد از سیمکشی داخلی یا برد دستگاه است .

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ← نشت آب  ←  این عیب میتواند از پاره شدن شیلنگ پشت ظرفشویی یا لاستیک دور درب یا شیلنگ های داخلی و در نهایت لگنچه دستگاه و سوراخ شدن آن باشد .

تعمیر ماشین ظرفشویی ← بوی بد دستگاه ←  این عیب بعلت جرمگیری نکردن و عدم سرویس دستگاه رخ میدهد که با جرمگیری مرتب در طول زمان برطرف خواهد شد.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ← صدای زیاد ←  صدای غیر طبیعی ماشین ظرفشویی بعلت چینش ناصحیح دستگاه و یا خراب شدن بلبرینگ های موتور دستگاه رخ میدهد

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ← ارور ← ارورهای دستگاه هر کدام ایراد دستگاه را بیان میکنند ← در صورت ارور دادن ماشین ظرفشویی باید ارور مورد نظر را یاداشت کرده و با کارشناس مربوطه مطرح کنید .

نظرات مشتریان

محمد عباسی
محمد عباسی
6532***0937
Read More
لباسشویی ما روشن نمیشد برای تعمیر همون روز اومدند و تعمیرات رو انجام دادند خیلی راضیم .
علی اکبری
علی اکبری
3214***0912
Read More
ما برای تعمیر ماشین لباسشویی با بهترین تعمیر تماس گرفتیم. تکنسین حرفه ای، پیگیری عالی
امیررضا
امیررضا
9567***0910
Read More
تکنسینی که برای تعمیرات به منزل ما اومد بسیار کاربلد و خوش برخورد بود. مشکل رو تشخیص داد و خیلی عالی برطرف کرد
زهرا یوسفی
زهرا یوسفی
7412***0912
Read More
همه چی عالی بود و تکنسین بعد از تعمیر لباسشویی آموزش کامل استفاده صحیح رو به ما یاد دادند.
سارا حسینی
سارا حسینی
5955***0919
Read More
تکنسین با اینکه بسیار جون بود هیچگونه نیازی برای توصیه نکات مراقبتی نداشت علاوه بر اینکه کار رو درست انجام داد و به موقع اومد نظافت در حین کار که خیلی برای من مهمه رو رعایت کرد .
صادقی
صادقی
9584***0935
Read More
ماشین لباسشویی من آب تخلیه نمیکرد تکنسین همون روز اومدند و مشکل رو برطرف کردند از این که خیلی سریع بود ممنونم
سعیدی
سعیدی
8525***0912
Read More
لباسشویی خراب شده بود و عمل نمیکرد تکنسین با مشاوره تلفنی کمک کردند و مشکل برطرف شد و نیازی به مراجعه تعمیرکار نبود
Previous
Next

سوالات متداول خدمات

نهایتا تا 10 دقیقه پس از ثبت درخواست اینترنتی، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

کارشناسان ما از ۷ صبح تا ۸ شب پاسخگوی تماس شما هستند. در ساعات خارج از این بازه، می‌توانید درخواست اینترنتی ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

تکنسین زمان مراجعه را کاملا متناسب با برنامه‌ی زمانی شما هماهنگ می‌کند و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

بسته به محل زندگی شما و فاصله تکنسین، ممکن است این هزینه متفاوت باشد. به هر حال، به هیچ‌وجه از مبلغ مصوب اتحادیه بیشتر نخواهد شد. این مبلغ در سال ۱۴۰۲، صد هزار تومان است 

چندین سال تجربه به ما ثابت کرده است که عیب‌یابی اصولی و صحیح، تخصصی‌ترین و مهم‌ترین بخش انجام تعمیرات است و در صورتی که به طرز مناسبی انجام نشود، به انجام تعمیرات نامرتبط به ایراد یا غیر ضروری ختم شده و هزینه‌های تعمیرات گزافی بر دوش مشتری خواهد گذاشت.
انجام عیب‌یابی، به ایراد دستگاه شما بستگی دارد. در برخی از موارد، بدون هیچ‌ هزینه‌ای و حتی به صورت تلفنی هم قابل انجام است. از طرف دیگر، گاهی اوقات هم برای عیب‌یابی اصولی، لازم است تا متخصص ساعت‌ها زمان بگذارد. تمام این مراحل، از قبل با شما هماهنگ شده و در صورت تایید شما انجام می‌شود.

تکنسین ابتدا عیب‌یابی کامل انجام می‌دهد و جزئیات دقیق تعمیرات شامل مراحل، قطعات و هزینه‌ها را به شما اعلام می‌کند. سپس، در صورت موافقت شما تعمیرات انجام می‌شود. بدیهی است که در صورت عدم رضایت شما، هیچ اقدامی انجام نخواهد شد.

تمام تلاش ما بر این است که تعمیرات را در منزل شما انجام بدهیم 

این اصلی‌ترین مسئولیت ما در راستای حفظ کیفیت دستگاه‌ها مطابق با عملکرد روز اولشان است.  ما به نمایندگی از شما، به طور کامل بر فرآیند تامین قطعات اصل نظارت داریم.

بله. ما از خدمات تخصصی‌ و مهارت تکنسین‌هایمان به قدری اطمینان داریم که تمام خدماتی که به شما ارائه می‌کنیم ۱۸۰ روز گارانتی دارند.

شما و دستگاهتان برای همیشه در سیستم ما یک پروفایل دارید که تمام اطلاعات تعمیرات، قطعات استفاده‌شده، هزینه‌های پرداخت‌شده و گارانتی‌های فعال در آن ثبت شده است. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که این مورد را به ما اطلاع بدهید. تکنسین‌های ما مجددا مراجعه می‌کنند و مشکل را بدون هیچ هزینه‌ای برطرف می‌نمایند.

تمام هزینه‌ها، مطابق بر چارت مصوب اتحادیه اعلام می‌شود.